Tidligere på efteråret gav Tine sine designelever en opgave med at udarbejde forslag til nyt logo for Pias Pitstop og en flushAd-kampagne for pias-pitstop.shopstart.dk, der er åbnet i dette skoleår.
Pia Filstrup og hendes personale har nu evalueret designelevernes løsningsforslag i konkurrencen. Der er i den forbindelse kåret en 1.- og 2. præmie inden for hver opgave.
Om vinderne udtaler Pia og personalet:
– Vinderlogoet viser på flot vis, at Pia’s Pitstop er et sted, der handler med mad. Skriften er let læselig, og logoet er sat flot op, uden at der er noget, der forstyrrer øjet. Rigtig fint og aktuelt at inddrage det lille slogan: ”På med spritten af med smitten”.
– Vinder-annoncen fortæller, hvad der skal fortælles. Den er sjov og meget aktuel. Fint med et lille rim i teksten. Den er letlæselig med den sorte skrift og fremhæver fint fordelen ved at handle i webshoppen.
Logo 1. præmie (croissanter): Philip, Sara og Victor
Logo 2. præmie (boller): Mubarik, Kristian, Simone og Bastian
FlusAd 1. præmie (croissanter): Ida, Andreas og Laurits
FlusAd 2. præmie (boller): Anna, Caroline og Cecilie