Har du studenterjubilæum i juni 2027?
Så er du inviteret til en jubilæumsreception her på Sct. Knuds Gymnasium
lørdag d. 19/6 kl. 16
Vi byder alle tilmeldte jubilarer velkommen kl. 16.00, og arrangementet ventes færdigt kl. 18.00, så du og din klasse / årgang eventuelt kan planlægge spisning ude i byen.
Skolen er vært med kaffe og kage, og rektor eller vicerektor holder en kort tale.
Derudover vil der være rundvisning på skolen, musikindslag og bar – og måske andre indslag ved jubilarerne?
Vi håber at se mange gamle alumner, som det pågældende skoleår er enten 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65 eller 70-årsjubilar – eller jubilar med endnu flere år på bagen 😊?
Udover jubilarer er også nuværende og tidligere ansatte inviteret til arrangementet.
Tilmelding senest 1. juni via formularen herunder.




